Montag, 16. März 2015
09:00 Uhr – 17:30 Uhr
Preis: €895,00 exkl. MwSt.
Inkludiert sind zwei Kaffeepausen, Mittagessen und Softgetränke während der Konferenz
Die Workshopplätze sind limitiert – sichern Sie sich Ihren Platz rechtzeitig!
Even with all of the new marketing channels that have opened up over the years, AdWords is still the core of many companies interactive campaigns. If your PPC campaigns are not running efficiently, it can have a drastic impact on your bottom line.
Join Brad Geddes for a full day of AdWords education and discussion that will teach you not only the best practices, but also advanced concepts and strategies that are based upon a decade of research and testing.
Comprehensive Keyword Management: The absolute center of every PPC campaign is keywords. We’ll start this section by correlating keywords to the buying funnel and examining the user intent. While keywords are the lifeblood of PPC, perfecting your match types usage while controlling your negative keywords can drastically increase your overall revenue. We will cover how to organize your account based upon match types, positive, and negative keywords.
Writing Compelling Ads: Your first impression is your ad. Discover the most important ad creation elements and craft ads based upon the buying funnel. To spice up your ads, you need to utilize ad extensions and we will cover them in-depth.
Create Ad Testing Framework: Testing ads is essential to any AdWords account’s success. You will take away ideas for ads to test, understand the success metrics for ad testing, and be able to create an ad testing framework for your organization.
Demystifying Quality Score: Quality Score has a larger effect on your account’s visibility than any other setting inside of AdWords. Quality Score can be a challenge to increase. Receive step-by-step instructions in how to prioritize Quality Score improvement, and what actions to take to increase your Quality Scores.
Increase Your Conversions with Remarketing: Most users do not convert on their first visit. Learn how to use remarketing to bring the unconverted back to your site and increase your total sales.
Account Automation: No one has enough time to manage every single aspect of AdWords. In this section, we will look at how to create automated bid rules, schedule promotions, and give you other ideas for saving you time by automating aspects of your account.
Increase Your Landing Page Conversions: The first impression to a potential customer is the landing page. With only a few seconds to engage the buyer this may be more important in your conversion funnel than anything else. This section of the course will not only go into best practices and usability, but how to test landing pages in a simple and effective method.
Open Q&A: You will have the opportunity to ask questions as we go throughout the agenda during the day; and we will end the day with an open Q&A session so you can make sure your specific questions are answered.
Networking Opportunities: Conferences are fantastic places to network and meet fellow practitioners of online marketing. Lunch will be provided so you can spend time getting to know your fellow attendees.
Brad Geddes is the Founder of Certified Knowledge, a company dedicated to consulting, educating, and training marketers on Internet marketing theory and best practices. Not one to hold secrets, Brad is a prominent educator in the PPC industry.
mit Julius van de Laar
Montag, 16. März 2015
09:00 Uhr – 17:30 Uhr
Preis: €895,00 exkl. MwSt.
Inkludiert sind zwei Kaffeepausen, Mittagessen und Softgetränke während der Konferenz
Die Workshopplätze sind limitiert – sichern Sie sich Ihren Platz rechtzeitig!
Wie erreichen Sie im überfluteten 24/7 News-Cycle Ihre Zielgruppe? Wie gelingt es Botschaften zu kreieren, die nicht nur Informationen vermitteln, sondern Emotionen wecken? Wie gelingt es eine Beziehung zu Kunden, Influencern und Unterstützern aufzubauen? Und wie kann gleichzeitig die Authentizität meines Unternehmens oder Brand/Marke gewahrt werden? Eine der ältesten und effektivsten Methoden, wenn es darum geht, komplexe Inhalte verständlich zu machen und Botschaften zu verbreiten, ist das Storytelling. In diesem Workshop zeigt Julius van de Laar, der vielen SMX Teilnehmern bereits von seiner SMX München 2013 Keynote bekannt ist , anhand von Best-Practice Beispielen die Möglichkeiten des transmedialen Storytellings und ermittelt gemeinsam mit den Teilnehmern Antworten/Lösungen auf die wichtigsten Fragestellungen des Content Marketing:
Wie Sie all dies im Unternehmenskontext in die Praxis umsetzen können und welche konkreten Strategien und Maßnahmen zwingend erforderlich sind, erfahren Sie von Julius van de Laar, der seit seiner hauptamtlichen Mitarbeit in den legendären Kampagnen von Barack Obama (2008 und 2012) als einer der erfolgreichsten, internationalen Unternehmens- und Politberater gilt.
Sichern Sie sich Ihren Workshopplatz rechtzeitig. Die Teilnehmerzahl ist limitiert!
mit Marcus Tandler
Montag, 16. März 2015
09:00 Uhr – 17:30 Uhr
Preis: €895,00 exkl. MwSt.
Inkludiert sind zwei Kaffeepausen, Mittagessen und Softgetränke
Die Workshopplätze sind limitiert – sichern Sie sich Ihren Platz rechtzeitig!
WIE arbeitet man mit den diversen Tools? WIE erreiche ich unterschiedliche Ziele?WIE analysiere ich effektiv?
Möchten Sie einen Tag lang einem der bekanntesten deutsche SEO’s über die Schulter schauen und HandsOn SEO lernen?Dann sichern Sie sich Ihren Platz rechtzeitig – die Workshopplätze sind limitiert
Teilnehmer sollten in jedem Fall SEO Grundkenntnisse haben.
Sichern Sie sich Ihren Workshopplatz rechtzeitig. Die Teilnehmerzahl ist limitiert!
mit Alexander Holl
Montag, 16. März 2015
14:00 Uhr – 17:30 Uhr
Preis: €495,00 exkl. MwSt.
Inkludiert ist eine Kaffeepause und Softgetränke
Die Workshopplätze sind limitiert – sichern Sie sich Ihren Platz rechtzeitig!
Google Analytics ist einer der mächtigsten Tools zur Analyse der eigenen Website. Viele Unternehmen verwenden aber Google Analytics nur zur Auswertung von Besuchern, Verweildauer und Absprungraten. Lernen Sie in diesem Seminar, wie Sie Google Analytics effektiv für die Analyse Ihrer Suchmaschinenmarketingaktivitäten einsetzen können. Entwickeln Sie live in unserem Workshop effektive Berichte und Dashboards für die Analyse von SEO und AdWords. Referent ist Alexander Holl , CEO der 121WATT, einer der anerkanntesten deutschen Online Marketing Experten und Leiter unseres Fachbeirats. Holl ist Referent für die Google Partner Academy und hat sich seit 2006 intensiv mit dem Thema Web Analyse und Google Analytics im Rahmen eigener und Kundenprojekte auseinandergesetzt.
Das Training ist ein fortgeschrittener Workshop und besonders für Teilnehmer geeignet, die solide Kenntnisse bzw. Erfahrungen zum Thema Google Analytics mitbringen und effektivere Analyse mit Google Analytics machen möchten. Wenn Sie live Ihren ersten Bericht erstellen wollen, nehmen Sie ihren eigenen Laptop mit.
Die wichtigsten Themen im Überblick:
Zielgruppe:
Sichern Sie sich Ihren Workshopplatz rechtzeitig. Die Teilnehmerzahl ist limitiert!
Elastic Search
mit Russell Savage
Montag, 16. März 2015
09:00 Uhr – 12:30 Uhr
Preis: €495,00 exkl. MwSt.
Inkludiert ist eine Kaffeepause und Softgetränke
Die Workshopplätze sind limitiert – sichern Sie sich Ihren Platz rechtzeitig!
In this workshop, you will get hands on experience designing, implementing, and optimizing an AdWords script from start to finish. After a brief introduction to some of the techniques we will be utilizing, we will take turns working together to write the code that will fully implement the script. We will cover optimization techniques that will enable you to build or modify scripts to run on larger accounts or across your entire MCC. We will be developing scripts based on the industries of the people enrolled in the class, so these will be directly applicable to your current role. If you want help optimizing any scripts you are currently using, we will have time at the end to debug and enhance those as well. You will leave this session with the knowledge to build upon scripts you develop or find online to take your automation to the next level.
This workshop will benefit anyone who ideally has already leveraged AdWords scripts found online and made slight modifications in order to allow them to work with your account. You don’t need to be a Javascript expert, but you are not afraid to write code and are interested in learning some advanced coding techniques.
Russ Savage studied software engineering in college and after graduating, moved into the ever changing world of marketing. He is passionate about staying on the cutting edge of marketing technology and using it to try new and interesting ideas. In 2012, he started FreeAdWordsScripts.com, a website dedicated to promoting the use of AdWords Scripts by providing free solutions for people to get started. He is a regular columnist at SearchEngineLand.com and has presented at multiple marketing conferences across the United States and Europe. He currently works full time as a business systems architect at Elasticsearch.com.
Sichern Sie sich Ihren Workshopplatz rechtzeitig. Die Teilnehmerzahl ist limitiert!